MAKLUMAN

Koperasi Muamalat Bersatu Terengganu Berhad (KMBTB) akan ditukar kepada Koperasi Muamalat Bersatu Malaysia Berhad (KMBMB) setelah mempunyai perwakilan daripada setiap negeri.

PENTING

SILA HUBUNGI KAMI UNTUK MEMUDAHKAN SEBARANG URUSAN PENDAFTARAN DAN PELABURAN. RESIT RASMI AKAN DIKELUARKAN SERTA MERTA SELEPAS PEMBAYARAN DIBUAT.
UST WAN ZAKARIA - 013 9239754 (Pengerusi Koperasi)
MALIK - 019 2177647 (setiausaha koperasi)
ZUNAIDI - 019 9971005 (wakil dilantik)
YUSRA 019-
8806469 (wakil dilantik)



Tuesday, November 23, 2010

LATAR BELAKANG KOPERASI

Koperasi Muamalat Bersatu Terengganu Berhad (KMBTM) telah diluluskan pendaftaran koperasi pada 28 Februari 2010 dan didaftarkan sebagai Koperasi Asas.

KMBTM adalah sebuah koperasi pengguna dengan tujuan penubuhan untuk menjalankan perniagaan perdagangan barang-barang pengguna seperti barangan produk kesihatan, barangan keperluan isi rumah dan sebagainya.

Adalah menjadi hasrat koperasi untuk membuka keanggotaan kepada seluruh rakyat Malaysia dan menukar KMBTB kepada KMBMB (Koperasi Muamalat Bersatu Malaysia Berhad)

KMBTM telah melantik sembilan (9) anggotanya menjadi Ahli Lembaga Pengarah dan salah seorang daripadanya adalah ketua Kumpulan Nasyid terkenal iaitu kumpulan HIJJAZ.

Dengan secara tidak langsung, kumpulan HIJJAZ kini merupakan penaung atau DUTA KHAS KMBTB.

No comments:

Post a Comment