MAKLUMAN

Koperasi Muamalat Bersatu Terengganu Berhad (KMBTB) akan ditukar kepada Koperasi Muamalat Bersatu Malaysia Berhad (KMBMB) setelah mempunyai perwakilan daripada setiap negeri.

PENTING

SILA HUBUNGI KAMI UNTUK MEMUDAHKAN SEBARANG URUSAN PENDAFTARAN DAN PELABURAN. RESIT RASMI AKAN DIKELUARKAN SERTA MERTA SELEPAS PEMBAYARAN DIBUAT.
UST WAN ZAKARIA - 013 9239754 (Pengerusi Koperasi)
MALIK - 019 2177647 (setiausaha koperasi)
ZUNAIDI - 019 9971005 (wakil dilantik)
YUSRA 019-
8806469 (wakil dilantik)



Tuesday, December 7, 2010

PERJUMPAAN & PERBINCANGAN DENGAN PENGARAH HOSPITAL SG BULOH


Tepat pukul 8.30mlm tadi, barisan Lembaga Pengarah Koperasi yang terdiri daripada Abang Ismen (Hijjaz-Timb.Pengerusi KMBTB), Saudara Malik (Setiausaha KMBTB) dan Saudara Syed Amir Farhan (Bendahari KMBTB) telah berjumpa dan mengadakan perbincangan dengan Pengarah Hospital Sg Buloh di kediaman beliau di kuartes Hosp.Sg.Buloh.



Pertemuan juga telah dihadiri beberapa sahabat penggerak utama KMBTB. Adalah diharapkan agar perbicangan dua hala ini akan membuahkan manfaat yang terbaik kepada kedua-dua belah pihak demi meningkatkan muamalat produk HALAL yang menjadi teras KMBTB.




Sama-samalah kita berdoa agar KMTBT akan terus berkembang dan seterusnya gah dipersada muamalat dinegara kita dan seterusnya di dunia, InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment